Ett tag sedan...

Ja, det var ett tag sedan!
Har märkt att det inte går så bra att bara tänka att man ska skriva, man måste ju GÖRA det också.

Har hänt en del sedan sist,
som de flesta säkert vet jag jag varit arbetslös sedan mitten av feb. MEN i onsdags ringde Anneli kl3 och frågade om jag kunde komma och jobba kl4. Eftersom Mattias var på kurs hela veckan hade jag ingen planerat :-)
Så Chris jobbade  onsdag,torsdag och fredag FATTA VAD KUL!!! trivs så sjukt bra där och älskar själva jobbet!

Idag jobbade jag tills kl 12 sedan har jag städat och varit på shoppingrunda till min 20-års fest. I helgen ska vi till Tyskland och shoppa förfriskningar...

Hmm, kommer inte på något mer att skriva, så på återseende!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0