Uttråkad.

Ja det har jag varit dessa sista dagarna i regnet. Man vill ju inte direkt gå ut!
Det har blivit höst igen känns det som... :-(

Förutom att jag varit uttråkad har det inte hänt så mycket.

Eller jo, i Fredags träffade jag Nemo.
Björn och Martinas lilla bäbis, han är såå söt! jag vill occchhhsssåå!!!!!!

Igår lämnade jag blod sen körde jag hem till mamma och åt frukost.
Var också hos Sofie och Lovisa, kollade in deras nya lght. *Nice*
Får ju inte glömma att jag var hos Lee och Melwin också. *Så trevligt så*

Ihelgen är det CRUSING,
men känns inte så kul just idag.
Förr såg man fram emot det hur mycket som helst men nu är det typ bara "jaha".

Får i varje fall hoppas på vädergudarna!

På söndag ska Melwin döpas, det ser jag fram emot...
Ska ta ett litet snack med honom nu någon dag, han måste ju uppföra sig i kyrkan! :-)
(fast han uppför sig typ alltid)


Nää nu är det bra känner jag,
ska gå och städa huset och sen duscha!

Förresten ett tips till er alla:
se filmer MARLEY AND ME, är sjukt bra!


Lots of Love,
Chris

Kommentarer
Postat av: Mamma Lee

Melwin sa till min att han SKITER i vad gammla tanten Chris säger.. Haha.. Puss Puss

2009-05-08 @ 23:33:52
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gör han INTE alls, du märke ju hur duktig han var! :-)

2009-05-13 @ 22:38:00
Postat av: Mamma Lee

Haha, det har du rätt i!

2009-05-15 @ 01:33:01
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0